Neem contact op!

Werkwijze

24Legal staat voor juridisch advies op maat, eenvoudig en to-the-point. We doen dat op twee manieren.

1. Voor de dagelijkse gang van zaken binnen uw onderneming maken we gebruik van drie tools: de contractendatabase, een systeem voor contractmanagement en een helpdesk. Onze contractendatabase is voor uw (en ons) gemak. Efficiënt en snel advies is de output. U zoekt het contract dat nodig is, vult dat in eigen taal in, stuurt het toe en wij ronden af: De finish is snel bereikt. We zoeken de kortste weg naar het doel. Het systeem van contractmanagement zorgt ervoor dat u voortdurend overzicht heeft van de juridische situatie van uw bedrijf. De helpdesk is beschikbaar om ‘even’ een juridische vraag voor te leggen. We streven ernaar iedere vraag binnen 24 uur van een passend antwoord te voorzien.

2. Als er sprake is van een geschil, een vraagstuk, project of incident hanteren we een projectmatige aanpak. Wij stellen dan het volgende voor:

Kosteloze quick scan

Kosteloze quick scan

De quickscan is onze investering in de goede relatie, kosteloos dus. Onze aanpak is proactief en start daarom met een onderzoek naar de achtergrond van de vraag die aan 24Legal wordt voorgelegd. Dit zorgt ervoor dat we duidelijk hebben wat er al geregeld is, waar aandachtspunten liggen en wat mogelijke oplossingen zijn. In de quickscan houden we continu voor ogen dat het gaat om het bereiken van een resultaat: een goede en vooral praktische oplossing.

Ons advies

Ons advies

In een gesprek vertellen we u over de resultaten van de quickscan. De bespreking gaat niet alleen over de resultaten, maar ook over ons advies: ‘hoe blijft uw bedrijf juridisch up-to-date’, het project en de planning. Het project kan omvangrijk, maar ook kleiner zijn. Ongeacht de grootte van de opdracht streeft 24Legal bij haar werkzaamheden een projectmatige benadering na om ervoor te zorgen dat uw opdracht zo efficiënt mogelijk wordt uitgevoerd. Bij de projectplanning komt ook de financiële kant van de samenwerking aan bod. 24Legal is ook concreet in het financiële plaatje.

Start samenwerking

Start samenwerking

Hierna start onze samenwerking. Het team van 24Legal werkt waar dat het meest efficiënt is. Dat kan bij de opdrachtgever en ook vanuit ons eigen kantoor. Alle faciliteiten voor een conference call, FaceTime of Skype, zijn aanwezig.

Onze helpdesk

Onze helpdesk

Na de samenwerking bieden we u de mogelijkheid tot het afsluiten van een helpdeskabonnement. Mocht er nog een vraag zijn, dan kan die per telefoon aan 24Legal gesteld worden. Aan het helpdeskabonnement is een vast bedrag per maand gekoppeld. Is een telefonische helpdesk niet voldoende om de juridische vraag op te lossen, definiëren we een nieuw project. Hebt u een helpdeskabonnement, dan krijgt u kosteloos toegang tot deze direct bruikbare modellen. Hierdoor hoeft u niet meer te betalen voor eenvoudige zaken, zoals een leningsovereenkomst, een akte van cessie et cetera.

Voordelen

Met 24Legal zorgt u ervoor dat uw bedrijf juridisch up-to-date blijft. Wij geven juridisch advies aan ondernemers. U kunt bij ons terecht voor een enkele vraag of opdracht, maar we kunnen ook uw externe bedrijfsjurist zijn voor een meer structurele samenwerking. We maken daarbij gebruik van eenvoudige tools: een contractendatabase, een systeem voor contractmanagement en een helpdesk. Door deze tools kunnen we ons werk op een goede en efficiënte manier uitvoeren.

Wij noemen dat: betrouwbaar & betaalbaar.

Neem contact op!
close slider