Neem contact op!

Werkwijze

Onze werkwijze is anders dan reguliere advocatenkantoren. Om te beginnen houden wij van de aanpak: keep it simple. Wij luisteren eerst naar wat uw vraag is en komen meteen met een analyse (of oplossing). Geen dikke memo’s en als we gebruik kunnen maken van bestaande formats en voorbeeldcontracten uit eerdere zaken, dan vertellen we dat en brengen u een dienovereenkomstige prijs in rekeningen. Wij staan bekend om onze gewone mensen taal en dat werkt ook het best.

We zijn betrouwbaar en betaalbaar. Onze mensen zijn één voor één ervaren juristen met een staat van dienst die er mag zijn. Bewezen track records dus en bij ons hoeft niemand het wiel opnieuw uit te vinden. Kunnen we u niet helpen? Dan hoort u dat ook meteen. Heeft u een sommatiebrief ontvangen of een dagvaarding? Bent u aansprakelijk gesteld? Of heeft u hulp nodig bij het opstellen of uitleggen van een contract. Bel ons dan gerust en/of stuur de kopieën per email aan ons toe. Wij nodigen u dan uit (telefonisch of face to face) en mocht het van beide kanten klikken – het kennismakingsgesprek is uiteraard kosteloos – dan maken we voor u een heldere inzichtelijke kostenindicatie over de aanpak van uw probleem of vraagstelling.

Spreekt u dit aan? Laten we dan een afspraak maken.

Kosteloze quick scan

Kosteloze quick scan

De quickscan is onze investering in de goede relatie, kosteloos dus. Onze aanpak is proactief en start daarom met een onderzoek naar de achtergrond van de vraag die aan 24Legal wordt voorgelegd. Dit zorgt ervoor dat we duidelijk hebben wat er al geregeld is, waar aandachtspunten liggen en wat mogelijke oplossingen zijn. In de quickscan houden we continu voor ogen dat het gaat om het bereiken van een resultaat: een goede en vooral praktische oplossing.

Ons advies

Ons advies

In een gesprek vertellen we u over de resultaten van de quickscan. De bespreking gaat niet alleen over de resultaten, maar ook over ons advies: ‘hoe blijft uw bedrijf juridisch up-to-date’, het project en de planning. Het project kan omvangrijk, maar ook kleiner zijn. Ongeacht de grootte van de opdracht streeft 24Legal bij haar werkzaamheden een projectmatige benadering na om ervoor te zorgen dat uw opdracht zo efficiënt mogelijk wordt uitgevoerd. Bij de projectplanning komt ook de financiële kant van de samenwerking aan bod. 24Legal is ook concreet in het financiële plaatje.

Start samenwerking

Start samenwerking

Hierna start onze samenwerking. Het team van 24Legal werkt waar dat het meest efficiënt is. Dat kan bij de opdrachtgever en ook vanuit ons eigen kantoor. Alle faciliteiten voor een conference call, FaceTime of Skype, zijn aanwezig.

Onze helpdesk

Onze helpdesk

Na de samenwerking bieden we u de mogelijkheid tot het afsluiten van een helpdeskabonnement. Mocht er nog een vraag zijn, dan kan die per telefoon aan 24Legal gesteld worden. Aan het helpdeskabonnement is een vast bedrag per maand gekoppeld. Is een telefonische helpdesk niet voldoende om de juridische vraag op te lossen, definiëren we een nieuw project. Hebt u een helpdeskabonnement, dan krijgt u kosteloos toegang tot deze direct bruikbare modellen. Hierdoor hoeft u niet meer te betalen voor eenvoudige zaken, zoals een leningsovereenkomst, een akte van cessie et cetera.

Voordelen

Met 24Legal zorgt u ervoor dat uw bedrijf juridisch up-to-date blijft. Wij geven juridisch advies aan ondernemers. U kunt bij ons terecht voor een enkele vraag of opdracht, maar we kunnen ook uw externe bedrijfsjurist zijn voor een meer structurele samenwerking. We maken daarbij gebruik van eenvoudige tools: een contractendatabase, een systeem voor contractmanagement en een helpdesk. Door deze tools kunnen we ons werk op een goede en efficiënte manier uitvoeren.

Wij noemen dat: betrouwbaar & betaalbaar.

Neem contact op!
close slider