De quickscan is onze investering in de goede relatie, kosteloos dus. Onze aanpak is proactief en start daarom met een onderzoek naar de achtergrond van de vraag die aan 24Legal wordt voorgelegd. Dit zorgt ervoor dat we duidelijk hebben wat er al geregeld is, waar aandachtspunten liggen en wat mogelijke oplossingen zijn. In de quickscan houden we continu voor ogen dat het gaat om het bereiken van een resultaat: een goede en vooral praktische oplossing.
Archieven: Workflow
Ons advies
In een gesprek vertellen we u over de resultaten van de quickscan. De bespreking gaat niet alleen over de resultaten, maar ook over ons advies: ‘hoe blijft uw bedrijf juridisch up-to-date’, het project en de planning. Het project kan omvangrijk, maar ook kleiner zijn. Ongeacht de grootte van de opdracht streeft 24Legal bij haar werkzaamheden een projectmatige benadering na om ervoor te zorgen dat uw opdracht zo efficiënt mogelijk wordt uitgevoerd. Bij de projectplanning komt ook de financiële kant van de samenwerking aan bod. 24Legal is ook concreet in het financiële plaatje.
Start samenwerking
Hierna start onze samenwerking. Het team van 24Legal werkt waar dat het meest efficiënt is. Dat kan bij de opdrachtgever en ook vanuit ons eigen kantoor. Alle faciliteiten voor een conference call, FaceTime of Skype, zijn aanwezig.
Onze helpdesk
Na de samenwerking bieden we u de mogelijkheid tot het afsluiten van een helpdeskabonnement. Mocht er nog een vraag zijn, dan kan die per telefoon aan 24Legal gesteld worden. Aan het helpdeskabonnement is een vast bedrag per maand gekoppeld. Is een telefonische helpdesk niet voldoende om de juridische vraag op te lossen, definiëren we een nieuw project. Hebt u een helpdeskabonnement, dan krijgt u kosteloos toegang tot deze direct bruikbare modellen. Hierdoor hoeft u niet meer te betalen voor eenvoudige zaken, zoals een leningsovereenkomst, een akte van cessie et cetera.